Preguntes freqüents

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Qui hi pot accedir?

Qualsevol ciutadà que s’identifiqui pot accedir a la documentació de l’arxiu municipal.

De quina manera puc consultar la documentació?

A la sala de consulta de l’arxiu i en alguns casos per mitjà de la pàgina web.

Puc emportar-me la documentació?

No. Tots els documents de l’arxiu estan exclosos de préstec

Es poden fer còpies?

Si, sempre i que sigui documentació de lliure accés, l’estat de conservació de l’original ho permeti i es paguin les taxes que estan aprovades en les ordenances fiscals.

Es poden publicar els documents i les imatges?

El ciutadà o investigador ha de sol·licitar l’autorització de l’Ajuntament per poder publicar els documents i les imatges.

Quin és l’horari d’obertura de la sala de consulta?

De dilluns a divendres de les 8 a les 15 hores.

On està situat l’arxiu?

Rambla Onze de Setembre, 107 (incorporar-hi un mapa del google o així)


Ver Arxiu de Cassà de la Selva en un mapa más grande

Quines són les dades de contacte?

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Tel. 972460005

Quina documentació hi puc trobar?

Fonamentalment hi ha documentació que fa referència a l’àmbit territorial cassanenc: documentació textual sobre paper, pergamí; documentació en imatges sobre paper i digital; documentació en àudio digital.

Puc donar documents a l’arxiu?

Qualsevol empresa, entitat, institució o particular que sigui el titular de la documentació pot fer propostes de donació de material (documents, imatges, àudios) a l’Arxiu Municipal. Només cal que s’adreci a l’Arxiu Municipal de Cassà de la Selva (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., tel. 972460005) que avaluarà la conveniència del seu ingrés.